Al in de vakantiestemming? Ontvang 10% EXTRA korting op jouw bestelling!*
Gebruik bij het afrekenen de code: INPAKKORTING*m.u.v. Steampod en Lagoom Jam. Actie loopt t/m 30 juli.
+
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Altijd scherpe prijzen
  • Gratis thuisbezorgd vanaf €35,-
  • Betaal achteraf met Afterpay
Winkelen per
Merk
Type Krullen
Vermogen
Productsoort
Type Coating De coating van een stijltang is de laag die over de platen zit om je haar te beschermen tegen de hitte van de stijltang. <br> <br>
<b>Keramische coating:</b> Stijltangen met keramische platen hebben een goede warmtebegeleiding. Je haar wordt daardoor goed beschermd tegen de hitte van de stijltang. Hierdoor blijft je haar mooi glad en glanzend, en blijft het vochtgehalte van je haar in balans. <br>
<br>
<b>Titanium coating:</b> En titanium stijltang is perfect voor dikker haar, omdat de platen steviger zijn en langer mee gaan. De platen van een titanium stijltang worden gelijkmatig verwarmt en behandelen het haar van binnenuit. Stijltangen met een titanium coating warmen hiernaast ook sneller op. <br>
<br>
<b>Tourmaline coating:</b> Tourmaline zorgt er uiteindelijk voor dat je haar nóg gladder wordt. Tourmaline is geschikt voor alle haartypen.
Haartype
Temperatuur Regelaar
Temperatuur Tot
Opwarmtijd
Breedte Platen
Stoomfunctie Net als bij een stoomstrijkijzer is de stylingtool met stoomfunctie voorzien van een waterreservoir om de stijltang van stoom te voorzien. De stoom herstelt tevens de vochtbalans in het haar waardoor het haar in perfecte conditie blijft
Stijlen en Krullen Hieronder kun je de keuze maken voor een stylingtool waarmee je je haar kunt stijlen en krullen
Dubbele Voltage (Europa) Als jij jouw stylingtool vaak meeneemt naar het buitenland heb je een dubbele voltage nodig zodat deze in alle landen (binnen Europa) gebruikt kan worden
Kegelvorm
Inclusief Diffuser
Aantal Warmtestanden
Aantal Blaasstanden
Koude Luchtstand
Geluidsdemper
Afneembaar Filter
Snoerloos
Gebruiksduur
Aantal Opzetkammen
Verstelbare Snijmes
Aantal Rollers
Met Display
Kortste trimstand
Thema
Snoerlengte
Draaibaar Snoer
Serie
Automatisch Uitschakelen
Inhoud

Merken

  • Goldwell is een bedrijf dat cosmetische haarproducten levert aan professionele salons in het binnen- en buitenland. Het begon allemaal in 1948, toen de 27-jarige ondernemer Hans Erich Dotter een zeldzame vloeistof ontwikkelde waarmee het haar kon worden omgevormd. Hierna volgden de jaren ’50 en ’60, waarin kapsels van onder andere Brigitte Bardot ontzettend populair waren. Het bedrijf speelde hier goed op in door haarlakken te ontwikkelen. Dankzij de uitzonderlijke kwaliteit van de haarlak was deze al snel nummer één. Goldwell werd de grootste leverancier van haarlakken aan kapperszaken. In 1976 vestigde Goldwell zijn naam in de internationale kappersbranche door de eerste door lucht opschuimbare permanent te ontwikkelen.

    Vandaag de dag gebruikt Goldwell nog steeds de meest innovatieve en geavanceerde technologieën om altijd de best denkbare resultaten te bereiken. Zij hebben een passie voor mooi haar en bieden een uitgebreid assortiment voor indrukwekkende resultaten, zowel thuis als in de salon.

  • Biosilk is een onderdeel van Farouk Systems USA, welke in 1986 is opgericht door kapper Farouk Shami. Farouk Shami had de missie om de professionele beauty-industrie te voorzien van de meest geavanceerde Amerikaanse technologie op basis van onderwijs, milieu en ethiek. Het bedrijf produceert hoogwaardige professionele haarverzorgingsproducten voor meer dan 100 landen wereldwijd.

    De haarverzorgingslijn van Biosilk bestaat uit zes categorieën, gericht op styling of het oplossen van een haarprobleem. Bij het ontwikkelen van al deze lijnen is de jarenlange ervaring toegepast, zodat de producten optimaal aan de vraag van het haar voldoen.

  • CHI, afkorting van Cationic Hydration Interlink, is een Amerikaans merk dat onderdeel is van Farouk Systems. In de loop der jaren is het merk niet alleen onder professionals, maar ook onder consumenten uitgegroeid tot een van de populairste merken voor zowel haarverzorging als haartools.

    CHI heeft een ruim assortiment haarproducten dat onder andere bestaat uit shampoos, conditioners en treatments. Daarnaast heeft CHI ook een divers assortiment stylingtools met stijltangen, föhns en krultangen. Alle producten van CHI zijn elk gespecialiseerd in het aanpakken van specifieke haarproblemen, dus voor ieder wat wils!

    CHI producten zijn proefdier-vrij.

  • L’Oréal is één van de grootste cosmetica concerns ter wereld en staat garant voor kwalitatief hoogwaardige producten. Al sinds 1909 voorziet L’Oréal Professionnel kappers van de meest innovatieve producten die getest en goedgekeurd zijn door grote namen in de kapperswereld. Zij zijn aanwezig op de belangrijkste modeshows en werken samen met een aantal van de meest getalenteerde backstage kappers en bekendste kapsalons.  

    De onderzoeksteams van L’Oréal, die wereldwijd beroemd zijn en voorop lopen op het gebied van wetenschappelijke innovatie, maken gebruik van de nieuwste technologische ontwikkelingen om exclusieve, visionaire en veiligere producten te ontwikkelen, waarmee de beste resultaten kunnen worden bereikt in zeer korte tijd.

  • Nioxin is ontstaan vanuit de wens van Eva Graham om mensen zich goed te laten voelen. Geïnspireerd door haar eigen ervaring heeft zij er haar levenstaak van gemaakt om mannen en vrouwen hun haar te laten behouden. Eva’s vader was een bron van inspiratie: een knappe, opgewekte man die haar altijd aanmoedigde om haar dromen te volgen. Net als alle kleine meisjes keek ze naar hem als hij zich stond te scheren of zijn haar kamde. “Eva,” zei hij dan, “Als iemand toch een oplossing vond tegen het uitvallen van mijn haar.” En het zaadje was geplant. 

    Toen Eva zelf, na de geboorte van haar kind, de helft van haar eigen haar verloor en hier geen goede oplossing voor kon vinden, stond haar besluit vast. Ze ontwikkelde een nieuwe benadering van gezond haar, beginnend bij de hoofdhuid. Ze las alles wat ze kon vinden over huid en haar. Ze bezocht dermatologen, ging naar medische conventies en luisterde in de auto naar vele lezingen. Het was een eenvoudig maar revolutionair idee en met slechts 500 dollar en een droom ging Eva aan het werk Ze begon te experimenteren met kruiden en andere plantaardige ingrediënten en ging samenwerken met biologen, chemici, farmacologen en kappers, sprak uitgebreid met consumenten en bouwde een revolutionair huidverzorgingsmerk voor haar op.

    Nioxin is een gedreven, gezond bedrijf dat veel mensen probeert te helpen. Zij doen veel verschillende soorten onderzoeken voor haar producten, zodat zij de perfecte behandeling kan bieden.

  • Sassoon Professional is een bijzonder merk dat al tientallen jaar bestaat en is opgericht door topkapper Vidal Sassoon. Vidal Sassoon was dé man die het bobkapsel lanceerde. Vidal Sassoon beschikte over 25 eigen schoonheidssalons en 4 beauty academies, maar wilde nog meer bereiken. Daarom startte hij zijn eigen merk op: Sassoon Professional.

    De Sassoon producten staan bekend om hoogwaardige en exclusieve haarverzorgingsproducten. De productverpakkingen van Sassoon hebben herkenbare, strakke uitingen, wat weer past in de geest van ontwikkeling van het merk door Vidal Sassoon.

  • Schwarzkopf Professional is één van de grootste cosmetica bedrijven ter wereld, en is meer dan een eeuw geleden ontstaan in de drogist van Hans Schwarzkopf in Berlijn. Sinds de oprichting is de kennis op het gebied van haarstyling en haarverzorging flink gegroeid. Zij zijn door hun hun visie één van de meest vooruitstrevende bedrijven op de markt van haarproducten. Door zichzelf te blijven uitdagen hebben zij meer mogelijk gemaakt dan ooit mogelijk werd geacht.

    Schwarzkopf Professional is onderdeel van de zeer succesvolle Henkel-groep en haar innovatieve producten zijn te vinden in kapsalons over de hele wereld en bij Knip & Go Shop.

  • "Experience what's next" is de kreet die Sebastian Professional gebruikt. Deze kreet wordt al gebruikt sinds de oprichting in 1970. Sebastian Professional is bekend geworden door de uitvinding “crimping iron” en de daarop volgende innovaties, zoals de eerste semi-permanente, amoniakvrije haarkleuring en de eerste uitborstelbare hairspray.

    De producten van Sebastian Professinal hebben een unieke stijl. De producten bieden stijl, structuur en vorm. Het merk is al meer dan 45 jaar oud maar de producten hebben zich door de jaren heen geëvolueerd. De evolutie heeft ervoor gezorgd dat de producten bestempeld kunnen worden als fris en relevant. In de afgelopen jaren heeft Sebastian Professional dan ook een aantal awards op hun naam gekregen.

    Van het begin af aan heeft Sebastian haarstylisten en stijlliefhebbers voorzien van nieuwe producten, tools en technieken. Zijn stijlen doen het goed in de schijnwerpers, in de salon en op straat. Zijn innovaties maken de dingen eenvoudiger en brengen zelfexpressie binnen handbereik. Sebastian Professional biedt de beste haarverzorging voor jou en is te verkrijgen bij Knip & Go Shop.

  • Wella SP, ook wel System Professional genoemd, biedt een brede lijn aan luxe, professionele haarverzorging voor jouw specifieke wensen. Het merk is een onderdeel van het merk Wella, maar bestaat alleen uit exclusieve haarproducten, waardoor zij worden gezien als hét professionele haarverzorgingsmerk.

    Wella SP is een inspiratie voor vele haarstylisten. Hiernaast wordt Wella System Professional zelf continu geïnspireerd door de nieuwste kennis op gebied van beautytrends, waardoor het altijd voorloopt in de technologie van de producten.

  • De geschiedenis van Wella gaat terug tot 1880, toen de Duitse kapper Franz Ströher een eigen zaak begon. Franz was een volledige gediplomeerde kapper en is allereerst begonnen met het ontwikkelen van permanente haargolving producten. De naam “Wella”, naar het Duitse “Welle” dat “golf” betekent, verwijst naar de permanente haargolf waarvoor zij in 1927 een haargolfapparaat hadden ontwikkeld.  Na de Tweede Wereldoorlog breidde het bedrijf zich steeds meer internationaal uit.

    Alles wat Wella Professionals doet is geïnspireerd door de liefde die zij heeft voor het kappersvak en innovatie. Deze professionaliteit straalt zij dan ook uit in elk product die zij aanbieden. Wella Professionals zorgt er, door de samenwerking met professionals uit de kappersbranche, voor dat verwachtingen worden overtroffen en beautydromen werkelijkheid worden. Hierbij wordt geïnvesteerd in productinnovatie, maar ook in de nieuwe generatie haartalent.

    Wella Professionals heeft een breed assortiment dat bestaat uit verschillende hoogwaardige kwalitatieve producten op het gebied van haarverzorging, styling en kleuring, en is te verkrijgen bij Knip & Go Shop.

  • De Tangle Teezer is ontworpen en gefabriceerd in Groot-Brittannië en was al snel een groot succes. Van het ontwerpteam in Londen tot aan onze fabriek in Oxfordshire, elk element van de reis van de Tangle Teezer is voltooid op Britse bodem. Dit betekent echter niet dat alle Tangle Teezers in Groot-Brittannië blijven. Toen de borstel in 2007 gelanceerd werd nam het al gauw de wereldwijde haarborstel markt over. Van elke twintig Tangle Teezers die er elke minuut worden verkocht, worden er zeventien geëxporteerd naar meer dan 60 landen over de hele wereld.

    De borstel wordt gezien als lifechanging, magisch en een absolute must have.

  • Indola is een internationaal en exclusief kappersmerk. Het merk biedt kwalitatieve innovaties die perfect geschikt zijn voor uw wensen; professionele producten, tools en materialen die u helpen het beste uit uw haar te halen.

    De verschillende lijnen ondersteunen de verschillende processen tijdens het verven, verzorgen en stylen van het haar op een slimme manier. Daarom is het motto van Indola ook: “Think smart, think Indola”!

    Dit merk is zeer trots op zijn unieke, heldere producten en voor goede reden – met Indola kan iedereen stralen vol zelfvertrouwen!

  • Het Australische NAK ontwikkelt haarverzorgingsproducten voor de professionele kappersbranche. NAK Hair biedt een complete haarverzorgingslijn met speciale sublijnen voor specifieke haarproblemen.

    De NAK productlijnen weerspiegelen de zeer bewuste Australische levensstijl die veel respect heeft voor de unieke ligging van het continent, het zonovergoten klimaat, de eindeloze blauwe luchten, de omringende oceanen en de majestueuze landschappen.

    De producten zijn sulfaatvrij, parabenenvrij en niet getest op dieren.

  • Calmare staat voor een betaalbaar, kwalitatief en een compact & compleet assortiment. De producten zijn eenvoudig te begrijpen en te gebruiken. Of het haar nou volume, bescherming, zachtheid of kleur nodig heeft, Calmare heeft voor alle haarvragen de oplossing. Elke lijn van Calmare Cosmetics biedt producten voor een betere ‘haardag’.

    De uitdaging van Calmare is het op de markt brengen van begrijpbare haarproducten voor een eerlijke prijs. Het merk is niet verkrijgbaar bij de drogist en is dus altijd een exclusief en hoogwaardig haarproduct.

  • Fudge Professional is een cult haarlabel dat experimenteren en een energieke drive combineert met individualiteit en een nonchalante stijl. Het merk is nieuwsgierig van karakter, heeft diepgang en een compromisloze drive. Fudge Professional is creatief tot op het bot, heeft een levendige geest en is een durfal.

    Fudge Professional is een professioneel kappersmerk en is uitsluitend verkrijgbaar bij professionele kapsalons en bij Knip & Go Shop.

  • In 1995 werd in Nederland het merk Kappers geïntroduceerd. Doelstelling van deze haarverzorgingslijn was, om kapsalons hoogwaardige kwaliteitsproducten te bieden tegen een aantrekkelijke prijs. De producten moesten bovendien aansluiten bij de specifieke behoefte en werkwijze van de professionele kapsalon. Inmiddels heeft het merk zijn toegevoegde waarde ruimschoots bewezen. De afgelopen 16 jaar is het aantal enthousiaste gebruikers dan ook spectaculair toegenomen.
     
    Over KIS is zeer goed nagedacht. Zo bieden de producten, naast het bijzondere Keratin Infusion System, nog een aantal belangrijke pluspunten. Eén van de randvoorwaarden bij de ontwikkeling van KIS was bijvoorbeeld, om dieren en hun leefomgeving niet te belasten. Producten van KIS worden daarom niet op dieren getest. Daarnaast wordt de keratine die in de producten verwerkt wordt, gewonnen uit de wol van geschoren Nieuw-Zeelandse schapen. In KIS worden geen dierlijke bijproducten verwerkt en de producten zijn niet belastend voor het milieu. De verpakking is recyclebaar.
     
    KIS biedt u al met al de zekerheid van een kwalitatief hoogstaand product, dat voldoet aan al uw professionele wensen. Een keuze voor KIS betekent een keuze voor gemak en kwaliteit. KIS verlost u van het maken van ingewikkelde en tijdverslindende afwegingen voor verschillende producten en verschillende leveranciers. Met een keuze voor KIS bespaart u uzelf tijd én moeite en gaat u voor het beste.

  • ISO Professional is het elektronische haarverzorgingsmerk van het Amerikaanse bedrijf ISO Beauty. ISO Beauty gelooft dat het haar een deel van je zelfexpressie is. Je haar vertelt iets unieks over jezelf. ISO Professional staat garant voor professionele en innovatieve technologie om vrouwen van alle leeftijden het vertrouwen te geven zich te uiten. Elektronische haarverzorging van ISO Professional zorgt voor een gezond en langdurig resultaat.

  • Ionix haarverzorging met argan olie is ideaal om te gebruiken bij het stylen van het haar. Gebruik de verschillende producten van Ionix voor en na het gebruik van hitte-tools.

  • In 1976 richtte biochemist Jamey Mazzotta, samen met zijn partners Kornfield en Smith in Redding, uit Californië het merk KMS op. De visie van de drie oprichters was, om de meest innovatieve haarverzorgingsproducten te ontwikkelen. Vandaag de dag biedt KMS California zeer exclusieve haarverzorging en professionele stylingsproducten.

    Het maakt niet uit welke stijl je kiest, dankzij de unieke productlijnen helpt KMS elk haartype te verzorgen en elke stijl te creëren, van de basis tot de finish.

  • Philip Kingsley is 's werelds toonaangevende haar en hoofdhuid specialist met trichologische klinieken in Mayfair en New York. Met meer dan 60 jaar ervaring en een indrukwekkende bekendheid zorgt Philip Kingsley ervoor dat elke dag een Happy Hair Day is.

  • Keune werd op 6 januari 1922 door de Amsterdamse apotheker Jan Keune opgericht. Jan Keune ontwikkelt in die tijd een innovatieve formule voor permanentvloeistoffen, waarmee Keune de eerste Europese fabrikant van dit product wordt.  

    Vandaag de dag zijn ze nog steeds volledig onafhankelijk en in handen van de familie. George Keune sr., de zoon van oprichter Jan Keune, verschijnt nog iedere dag op de werkvloer. Het is inmiddels 65 jaar geleden dat hij bij het bedrijf aantrad. Tegenwoordig werken ook zijn zoons voor Keune. Vanuit Keune HQ in Soest wordt een breed scala aan producten, inspiratie- en educatietools en salon-businessconcepten naar meer dan 70 landen geëxporteerd. 

    Keune staat voor ‘The Art of Hair design’. De producten zijn dan ook altijd van hoge kwaliteit. Het merk straat elegantie en creativiteit uit. Bij Kabooo is een ruim assortiment van Keune verkrijgbaar voor professionele kappers, maar ook voor de consumenten thuis!

  • American Crew is een verzorgingsmerk speciaal voor de man. Met een passie voor de verzorging van de man is Amercian Crew meer dan alleen een lifestyle merk of leverancier voor de salon, het is een mijlmaal in de geschiedenis voor de verzorging van de man.
     
    Amercian Crew geeft de tools die nodig zijn voor het creëren van stijlvolle en mannelijke looks.

  • Elk ervaren kapper is vertrouwd met het Sibel gamma. Sinds 1964 creëert Sibel de juiste tools die helpen de juiste looks te creëren. De professionele kapper van vandaag heeft nood aan een uitgebreid gamma gereedschappen en accessoires die perfect beantwoorden aan de kwalitatieve vereisten die een professional stelt. Sibel omvat een uitgebreid gamma, van meubilair over materialen tot accessoires. De kwaliteitsvolle materialen van Sibel zijn duurzaam in gebruik en speciaal ontworpen voor het veelvuldige en dagelijkse gebruik in een kapperssalon. Zo bied je dag na dag een topservice aan je klanten.

  • Murray's is volgens de kenners de belangrijkste haarpomade ter wereld en Murray's veelzijdigheid wordt door stylisten overal ter wereld geprezen. Murray's is opgericht in 1925 door de barbier Mr. C.D. Murray. Vanuit zijn barbershop in Chicago begon hij met het verkopen van een goed product tegen een eerlijke prijs.

  • Nebur is een wereldwijde onderneming. Nebur is een Nederlands familie bedrijf, opgericht in 1986, en is uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende bedrijven op het kappersgebied. Hun kapmantel collectie is trendy en wordt internationaal verkocht. De gebruikte materialen staan garant voor een lange levensduur en optimaal comfort.

  • Orofluido wordt ook wel het vloeibare goud uit de woestijn genoemd. Ieder product heeft een daadkrachtige werking en geeft het gevoel van pure luxe. Orofluido biedt een compleet schoonheidsbehandeling voor het haar aan. De producten bevatten ingrediënten zoals Arganolie uit Marokko, Cipresolie uit Egypte en Lijnzaadolie uit de oude Mediterranee. Orofluido producten zorgen voor een optimale verzorging.

  • Italianen staan bekend om hun rijke scheertraditie. Veruit het bekendste en populairste scheermerk uit Italië is Proraso. Proraso is opgericht in Florence door Ludovico Martelli en bestaat uit een brede lijn van scheerproducten voor mannen.
     
    Proraso scheercrèmes, scheerzepen, scheerschuim, pré- en aftreshavecrèmes en aftershave lotions zijn vrij van parabenen, siliconen, minerale oliën en kunstmatige kleurstoffen. Hierdoor zijn ze geschikt voor elke man.

  • Edouard Pinaud, een Franse parfumeur, opende in 1810 zijn winkel in Parijs. In zijn winkel, met de naam Edouard Pinaud, verkocht hij parfums, scheerzeep, crèmes en vele andere verzorgende producten.

    Zijn specialiteit was het beroemde haarwater 'Eau de Quinine', maar ook vele parfums als Violette Reine, Brise Embaumée Violette, Boquet de Foscarina, Genet d’Or and Marie Louise werden geroemd. Geen wonder dat hij werd benoemd tot hofparfumeur van Napoleon III. Daar creëerde hij zijn eerste aftershave, 'Lilac Vegetal' voor de Hongaarse cavalerie.

    Dat was het begin van zijn Clubman Line, verzorgende herenproducten, die werden gesierd met zijn nieuwe logo, het silhouet van een elegante slanke Fransman. Nog steeds zijn zijn producten geliefd bij een groot publiek, wat maar weer eens bewijst dat kwaliteit altijd blijft bestaan.

    Sinds 1810 leverde Pinaud zijn producten aan kappers en scheersalons over de hele wereld. Nu zijn deze klassiekers ook bij Knip & Go Shop verkrijgbaar.

  • Eeuwenlang wendden alchemisten en healers wereldwijd zich tot de rijke bronnen der natuur voor hun geneeskrachtige werking. Met de olie uit de Macadamia noten, gevonden in de landen rond de Stille Zuidzee, en het unieke zeldzame Argan zaad uit Marokko, heeft de natuur ons voorzien van een aantal van de meest heilzame elementen voor een gezonde huid en gezond haar. Macadamia Natural Oil producten combineren de oliën van deze zeer voedzame noten met een speciale mix van de meest voedende plantenextracten om de ultieme formule in haarverjonging en onderhoud te creëren. Dit is de essentie van de natuur. Dit is de schoonheid van Macadamia - het geheim van gezond haar.

  • Mr. en Mrs. Pimp houden, naast dat ene, allebei van reizen, mode en vooral vernieuwing. Plekken als het bruisende Miami, rauwe Napels, sophisticated Capri en vooral ook het vrije Amsterdam, zijn de inspiratiebronnen voor het lifestylemerk PIMP Amsterdam.

    Mr. Pimp zorgt voor de kennis en kwaliteit, Mrs. Pimp – in samenwerking met topstylisten en –designers – voor de innovatie en inspiratie. Een lijn van trendy en hoogwaardige haarverzorgingsproducten is het liefdeskindje.

  • TIGI is een snel innoverend merk en speelt in op de nieuwste modetrends, waardoor je qua haarverzorging altijd meeloopt met de mode. De haarproducten van TIGI staan aan de top van de haarcosmetica branche.  

    TIGI biedt een breed assortiment aan verzorgende Wash & Care en fantastische stylingproducten, ook voor mannen. Alle producten bevatten de rijkste ingrediënten en formules, zodat jouw haar de ultieme verzorging krijgt die het verdient. Elk merk van TIGI heeft zijn eigen identiteit met bijpassende ingrediënten, geuren en verpakkingen. Er zijn dus voor elk haartype geschikte producten, waardoor er altijd een product is dat bij jou past!

  • Tondeo Solingen maakt al jaren de beste kapperscharen, scheer-, nekmessen en andere kappers gereedschappen. Professionele kwaliteit en garantie staat Tondeo hoog in het vaandel. Tondeo staat voor: stimuleren en verbeteren van de kwaliteit van het kappersvak.

  • Feather was het eerste Japanse bedrijf dat vervangbare scheermesjes maakte. Feather zal blijven streven naar de kwaliteit die alleen in Japan kan worden gemaakt en die alleen bij Feather kan worden gecreëerd.

  • Moser, een merk doordrenkt van traditie, maakt deel uit van de zakelijke alliantie van Wahl Clipper Corporation (VS), de internationale marktleider voor krachtige haarstylingstoestellen. Moser maakt gebruik van de nieuwste ontwikkelings- en productieapparatuur. Alle professionele Moser-haarstylingstoestellen en, natuurlijk, precisiebladensets worden in Duitsland gemaakt en in Unterkirnach ontwikkeld en geproduceerd en van daaruit over de hele wereld gedistribueerd.

  • Sinds 1919, met de uitvinding van de eerste praktische elektrische haartrimmer, is Wahl Clipper Corporation de leider in de professionele en thuisverzorgingscategorie. Onze producten blijven de wereldwijde standaard voor integriteit, waarde en efficiëntie. Wahl is trots op hun erfgoed van uitmuntendheid en op onze opmerkelijke lijst van baanbrekende innovaties voor het heden en de toekomst voor de wereldmarkt.
     
    Wahl Clipper Corporation is nu in haar 91e jaar een internationale marktleider in de productie van producten voor de professionele schoonheids- en kapperssalonhandel, persoonlijke verzorging voor de consument en dierverzorging. Wahl heeft haar hoofdkantoor in Sterling, Illinois. Momenteel heeft Wahl wereldwijd meer dan 1500 mensen in dienst in Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, China, Engeland, Duitsland, Nederland, Hongarije, Japan, Rusland, Zuid-Afrika, Spanje en de Verenigde Staten. Wahl-producten zijn verkrijgbaar in 165 landen over de hele wereld.

  • Het Duitse merk Hercules Sägemann is bekend door topkwaliteit van elastische en tegelijk stabiele kammen. Voor zowel een stylingkam, knipkam, techniquekam, naaldkam of baardkam en nog veel meer. Hercules Sägemann heeft voor elke wens de juiste kam!

    Het merk Hercules Sägemann staat garant voor kwaliteit. Dit is dan ook de reden waarom de letters van het merk op elke kam in goud worden gedrukt. Het gouden merk is een symbool voor kammen van exceptionele kwaliteit. Als je de letters leest op de diepzwarte glanzende kam, kun je er zeker van zijn dat het een kostbare ebonieten kam is, gemaakt door de New-York Hamburger Gummi-Waaren Compagnie AG. Sinds 1856 worden deze meesterstukken van kammen vervaardigd in 35 voornamelijk ambachtelijke stappen in samenwerking met de traditionele machines in Hamburg.

  • Dupont kammen maken iedere knipbeurt tot een feestje.

  • Het idee voor de Invisibobble begint bij Sophie. Sophie hield er van haar haren in een staart te dragen, maar er was iets dat haar stoorde. Zij kreeg er ontzettende hoofdpijn van. Ook had zij altijd zo’n vervelende knik in haar haren, wanneer ze haar staart uithaalde.

    Op een avond, toen ze zich klaar maakte voor een feestje, besloot ze het snoer van een oude telefoon te gebruiken om haar haren op te steken. De ochtend na het feest realiseerde Sophie dat er iets anders was: ze had geen hoofdpijn! Ze zag dat het telefoonsnoer nog steeds stevig in haar haren zat. Toen zij het snoer loshaalde zag zij dat de knik ook een stuk minder was. Op dat moment wist Sophie dat zij een geweldig idee had!

    De Invisibobble was geboren. Samen met haar zakenpartner Felix en de hulp van een aantal Duitse technici maakten zij de aller eerste Invisibobble. In 2013 was het tijd om de Invisibobble internationaal te introduceren. Sindsdien is de vraag geëxplodeerd en wordt de Invisibobble gedistribueerd naar meer dan 70 landen wereldwijd!

  • ETI-Italy produceert haardrogers voor professioneel gebruik sinds 1979, strikt in Italië. Hun producten worden met de uiterste zorg van een intern team bestudeerd, die met grote passie en enthousiasme handvaardigheid in geavanceerde vakmanschap veranderen.
     
    De Italiaanse stijl en het aanbod baanbrekende oplossingen zijn het antwoord op de behoeften van veel klanten die ETI-Italy over de hele wereld waarderen.

  • Comair is afkomstig uit Duitsland en tegenwoordig gevestigd in Viersen. Het succes van het bedrijf begon al in de jaren ’70 met de introductie van 12 bijna onverwoestbare haarkammen, gemaakt van een zeer hard polymeer. Deze kammen werden toen geïntroduceerd als de ‘Blue Wonders’, vanwege de blauwe kleur die de kammen hadden.

  • La Riche Directions Colour is een semipermanente haarkleuring die verkrijgbaar is in verschillende kleuren. La Riche Directions Colour is mengbaar met andere kleuren, zo kan er een eigen unieke kleur gecreëerd worden. De semi-permanente haarkleuring zit vol met pigmentkleur en geeft een mooie natuurlijke glans. De haarkleuring is geschikt voor alle haartypen en is niet getest op dieren.

  • Juweeltjes zijn het, de professionele kwaliteitsscharen van het merk Jaguar. Scharen voor beginnende kappers en voor advanced kappers. Kwaliteitsscharen vragen vaak een grote investering. Gelukkig verdient deze zich terug in het gebruiksgemak en het plezier waarmee je kunt werken. Door het ergonomische model gaat knippen en slicen met groot gebruiksgemak. Uiteraard zijn alle scharen gemaakt van hoogwaardig materiaal. Je bent dus verzekerd van een lange levensduur van je schaar.

  • Matador-kammen zijn van superieure kwaliteit en gunstig voor uw haar. Ze zijn gemaakt van gevulkaniseerd natuurlijk rubber (eboniet) en gaan door maar liefst 24 stappen, in de productie van een massief blok rubber naar een voltooide kam. Matador kammen met hun kegelvormige, fijn gepolijste en ronde pinnen glijden zacht door het haar, geen klitten of knopen, geen schade aan het haar. Het vormen van de kamspelden is, zoals in het verleden, een grotendeels handmatig proces. Het materiaal is ook zeer goed bestand tegen hitte, verkleuring en zuren.

  • Het verhaal van BaByliss Pro begint bij de passie van de Franse kapper René Lelièvre. Hij runde in de jaren ’60 een kapsalon aan de Avenue Emile Zola in Parijs en ontwikkelde eigenhandig het prototype van de eerste elektrische krultang. Dit was direct een groot succes en Lelièvre besloot het groots aan te pakken. Samen met zijn zakenpartner richtte hij BaByliss Professionnel op. Een merk speciaal voor kappers, inmiddels bekend als BaByliss Pro. Het assortiment werd uitgebreid en in de jaren ’70 besloten ze ook producten speciaal voor consumenten te ontwikkelen en werd BaByliss opgericht.

    Met deze jarenlange kennis is Babyliss Pro inmiddels wereldwijd marktleider op het gebied van elektronische haarverzorgingstools en zijn hun producten in meer dan 60 landen te verkrijgen! Het hoofdkantoor van BaByliss bevindt zich tot op de dag van vandaag in Parijs. Nog steeds wordt er iedere dag met passie gewerkt aan het ontwikkelen van de beste producten voor het creëren jouw ideale look.

  • Baarden, bakkebaarden, snorren, siks of gladde kaken... vandaag kan en mag alles. Barbiers en kappers moeten steeds op deze wisselende mannentrends inspelen. Ze moeten niet alleen haar knippen, maar ook scheren, baarden trimmen en snorren stylen. Barburys by Sibel steunt professionals in hun passie voor het vak en pakt uit met producten van topkwaliteit om de uiteenlopende verwachtingen van klanten waar te maken. Van scheermesjes tot baard conditioners: absolute must-haves!

  • Denman produceert innovatieve haarborstels van unieke kwaliteit. Probeer de nieuwste styling borstels of paddle (platte) borstels en ervaar de kracht van innovatie!

  • Invisible haarschuifjes hebben door het ruwe staaldraad en de enorme spankracht een super sterke hold. De schuifjes van Invisible zijn de populairste haarschuifjes onder kappers en zijn ideaal om te gebruiken bij opsteekkapsels. Bestel de Invisible haarschuifjes per 9 stuks of in grootverpakking voor nog meer korting.

  • Cool & chill* zijn opnieuw uitgevonden – speciaal voor jongens en meisjes die anders durven te zijn! Wees de meester van vernieuwing en geef een nieuwe invulling aan cool haar volgens jouw voorwaarden. De uber-coole verzorging-, styling-, finishing- en kleurproducten van chill* zijn exclusief beschikbaar in salons. Professionele kappers en barbiers kunnen hun creatieve potentieel volledig benutten om spannende kapsels met levendige kleuren, nieuwe texturen, definitie, volume en glans te creëren en om zelf thuis te kunnen onderhouden. Ontdek de nieuwe betekenis van chill* door het vandaag nog te proberen. Zoals chill* zegt: “Kom en probeer, als jij denkt dat je er cool genoeg voor bent!”

  • Matrix is in 1980 opgericht door Arnie Miller, een Amerikaanse kapper met een droom: een merk creëren voor en door kappers met topproducten, inspirerende educatie en professionele salon-ondersteuning. Nu, decennia later, is zijn droom nog steeds springlevend. In meer dan 250.000 salons verdeelt over 57 landen wereldwijd, is het merk dé professionele partner.

    Matrix werkt wereldwijd met internationaal bekende haarstylisten. Zij reizen als ambassadeurs de wereld rond om hun kennis, ervaring, creativiteit, ideeën en technieken te delen en andere kappers te inspireren. Zij gebruiken de beste technologie voor een perfect resultaat. En dat allemaal voor een eerlijke prijs.

  • Dapper Dan is een Brits merk afkomstig uit Sheffield en opgericht in 2011. Ze waren niet tevreden en hebben samen met kappers meer dan 10 jaar gewerkt aan hun compacte range van producten. In 2012 kwam Dapper Dan met hun eerste product, de Dapper Dan Matt Paste. Een zeer veelzijdige matte styler die voor allerlei looks gebruikt kan worden. In 2014 kwamen daar de Matt Clay en Deluxe Pomade bij. Ze geloven er heilig in dat met deze 3 producten zo'n beetje alle haarstijlen gerealiseerd kunnen worden. Wanneer je op zoek bent daar old skool Britse pomades in een nieuw jasje, dan zijn de producten van Dapper Dan een goede en betaalbare keuze!

  • Nu met hoge kortingen. OP=OP!

  • Creatief, geïnspireerd, stijlvol, vernieuwend: Allemaal termen die van toepassing zijn op de huidige kapper. Daarbij hoort ook materiaal dat dit mogelijk maakt, want zonder het geschikte materiaal bent u beperkt in uw mogelijkheden. De Kyone collectie is compleet gebaseerd op ervaring van kappers; de ervaring van de specialist is verwerkt in elk type en model van de Kyone collectie. Van leuk geprijsde schaar tot het absolute top segment: Kyone heeft het voor u!

  • Superli Cosmetica bestaat sinds 1937. Dat is af te zijn aan de vintage-look van de producten in authentieke glazen flessen. Superli Cosmetica biedt klassieke haarproducten die terug te vinden zijn in kapsalons door heel Nederland. De haarlotions van Superli Cosmetica worden geprezen door barbiers door het hele land. Dankzij de unieke formule zorgen de haarlotions voor een goede doorbloeding, gaat het roos en schilfers tegen en kalmeert het de geïrriteerde hoofdhuid.

  • Bulgaria, gemaakt in Holland sinds 1922. Wat een Haartje met Zo'n Bulgaartje!

  • Het merk GHD behoort tot de meest exclusieve merken op het gebied van stylingtools voor in de salon. Het merk werd in 2001 opgericht en is in middels niet meer weg te denken uit de professionele kappersbranche en is tevens zeer gewild bij de consument.

    In samenwerking met wetenschappers en stylisten heeft GHD baanbrekende technologieën ontwikkeld. Het assortiment bevat alles wat je nodig hebt voor het drogen, stylen, krullen, beschermen en behouden van het haar op het hoogst mogelijke niveau. Daarom is GHD zo geliefd bij professionals en consumenten over de hele wereld.

    GHD… Good hair day, every day.

  • RefectoCil is de beste permanente oplossing als het gaat om het kleuren van je wenkbrauwen! Dit merk is ongekend populair en vliegt over de toonbank. Met een brede lijn die elke gewenste kleur bevat kan nu iedereen genieten van donkere wimpers of wenkbrauwen zonder elke dag mascara of een wenkbrauwpotlood te moeten gebruiken. Naast de gewone lijn heeft Refectocil nu ook een lijn speciaal ontwikkelt voor de gevoelige huid. Met de Refectocil wenkbrauwverf geniet je van een mooie donkere kleur wenkbrauwen die tot wel 6 weken perfect blijft zitten. Uitgebreide collectie bestaat uit een speciaal oxidant, verschillende verzorgingsproducten en 10 verschillende kleuren. Kies de kleur die bij je past!

  • Dear Barber: een stoer kappersmerk dat geschikt is voor de echte gentleman. Dit wereldwijd bekende haarmerk helpt de man om te vormen, te kneden en te definiëren. Persoonlijke stijl staat op nummer één! Dear Barber is continue bezig met nieuwe concepten en het ontwikkelen van nieuwe producten op het gebied van mannelijke verzorging. En onthoudt: nieuwe producten worden geproduceerd met in het achterhoofd de periode waarin grooming ‘klasse en prestige’ betekende. Dear Barber: moderne producten voor de man in een klassiek jasje.

  • Het merk Trend-Design heeft een Kapmantel ontwikkeld die geschikt is voor alle soorten behandelingen die in een salon worden uitgevoerd. Of het nu het knippen, verven of permanenten van haar is. Deze fijne kapmantel is gemaakt van luchtdoorlatende stof die haren en vloeistoffen tegen houdt. De mantel is aangenaam om te dragen terwijl de kleding van de klant optimaal is beschermd tegen vloeistoffen en verf.

  • Hairgum is een professioneel kappersmerk dat net anders in elkaar zit dan andere merken en gaten opvult daar waar andere merken die laten liggen. Creatieve en inspirerende producten. Hairgum heeft zich altijd gericht op innovatie en het verschil. Dat is waarom het begon met een zeer sterk concept van unieke waxen en pomades tot en met scheer- en verzorgingsproducten.

  • Revlon is een haarverzorgingslijn die is opgericht in 1932 door de gebroeders Revlon en een chemist genaamd Charles Lachman. Samen hebben zij hun achternamen samengevoegd en zo kwamen ze op de naam Revlon. Revlon richtte zich in het begin van hun carrière voornamelijk op het uitbrengen van nagellak. Inmiddels brengen ze niet alleen nagellak uit, maar ook haarverzorgende producten zoals shampoos, conditioners, stylingproducten, make-up en haarverf. Revlon is op een korte tijd uitgegroeid tot één van de grootste spelers in de beauty branche. Tegenwoordig wordt Revlon in meer dan honderd landen verkocht en biedt het kwalitatief hoogstaande en betaalbare producten aan een ieder die graag geniet van een verzorgde uitstraling. Revlon is dus wereldwijd bekend en wordt daarom ook veel gebruikt door visagisten. Door de hoge kwaliteit van de producten zijn er ook veel bekende sterren die gebruik maken van Revlon. Enkele voorbeelden hiervan zijn: Salma Hayek, Halle Berry en Jessica Alba.

  • Het merk D:FI is gemaakt om van ieder kapsel een unieke, gedurfde look te maken. Elke dag durven en risico´s nemen. Dat is het motto van D:FI. Het merk is gebaseerd op het rebelse en ultieme partygevoel. Geïnspireerd door de club cultuur en het drukke nachtleven. Dat zie je ook direct op iedere verpakking van D:FI. De haarproducten van D:FI hebben een heerlijke frisse geur. Vrijwel alle producten zijn geschikt voor elk type haar. De sterke fixatie van de stylingproducten geeft je haar een stevig kapsel en daarna is het gemakkelijk uit te wassen. Geschikt voor dagelijks gebruik. Door de oliën, keratine en mineralen wordt het haar niet alleen mooi gefixeerd maar ook nog eens verzorgd!

  • De beste kappers, ontwerpers en laboratoriumratten uit de praktijk creëerden samen het merk EVO: de meest luxueuze, innovatieve en eerlijke haarverzorgingslijn die ooit heeft bestaan. Geboren uit de wens om kwalitatief hoogstaande producten te leveren aan de beste salons. EVO stapt buiten het normale gebied waarin waarheden uitgesmeerd en aangedikt worden, om mensen na te laten denken en er goed uit te laten zien.

    EVO... de zoete wraak tegen een industrie van opgeblazen waarheden.

    EVO staat voor luxe, innovatieve en professionele haarproducten. Het assortiment dat zij aanbiedt, bevat haarverzorgingsproducten én stylingproducten. Het assortiment bestaat uit verschillende shampoos, conditioners, maskers en stylingproducten voor verschillende haartypes.

  • Talavera komt met de Split-Ender PRO. Talavera Split-Ender Pro trimt gespleten haarpunten maar haalt niets van de haarlengte af, de haarlengte blijft behouden. Alleen de gespleten haarpunten worden getrimt, gezonde haren blijven behouden.

    Het apparaat is makkelijk in gebruik en het werkt sneller dan het haar knippen met een schaar. De Split-Ender zorgt voor gezond en zijdezacht haar met een mooie glans. Het haar kan daardoor langer groeien maar het haar blijft er wel gezond en mooi uitzien.
     
    Professionele kwaliteit!

  • De producten van Colora Henna zijn geheel op natuurlijke basis. Het haar kleuren door middel van henna is een uitstekend alternatief voor wie het haar wil kleuren zonder ammonia en peroxide. De natuurlijke henna die in de producten van Colora worden gebruikt blijft lang in het haar werkzaam en zorgt voor een prachtige glans en volume.

  • Oster Professional levert al meer dan 100 jaar professionele stylingtools van hoge kwaliteit aan individuele haarstylisten en kappers. Ze zijn verantwoordelijk voor een aantal van de meest erkende en gerespecteerde tondeuses in de branche, zoals de Classic 76 en Fast Feed.

  • Kérastase werd in 1964 gelanceerd als eerste professionele haarverzorgingsmerk op de markt, dat retail naar de salon bracht om zo de business van salons te stimuleren.

    In de jaren ’60 bezochten consumenten één keer per week de salon om hun haar te laten wassen en in een gestructureerd kapsel te laten stylen met sterke fixerende lotions en haarlakken. Kérastase lanceerde toen als leider van professionele haarverzorgingmarkt de eerste verzorgingsproducten voor het haar. Consumenten konden nu ook thuis het haar verzorgen. Kérastase ontwikkelde bijvoorbeeld het eerste haarmasker en de eerste haarverzorging voor tijdens en na het zonnen.

    Vandaag de dag veranderen trends snel en besteden consumenten meer in luxe en innovatieve producten dan ze ooit hebben gedaan. De veeleisende consumenten willen betere service, meer aandacht voor detail en zich speciaal voelen. Nog steeds is Kérastase de leider binnen de professionele haarverzorgingsmarkt door innovaties, baanbrekende formules en revolutionaire nieuwe concepten. Kérastase biedt de luxe, de beleving, en de persoonlijke aandacht waar consumenten naar op zoek zijn.

    Very personal care, for exceptional hair.
    Your hair says everything about you.

  • Valera is al 60 jaar bezig met het ontwikkelen en produceren van haarstylingtools. De focus en het doel van deze productontwikkeling is gezond en verzorgd haar, omdat styling alleen gezond haar mooier kan maken. De tools van Valera zijn ontworpen om beschermend en zelfs verzorgend te zijn. Met Valera producten kun je erop vertrouwen de juiste keuze voor het haar te hebben gemaakt. De producten worden ontworpen door nauw samen te werken met haarspecialisten, haarstylisten, verenigingen van kappers en cosmeticafabrikanten.

  • Grazette is een uniek Zweeds bedrijf. Grazette biedt uitstekende haarverzorgings- en stylingsproducten, voor thuis en in de salon. Met deze producten creëer je de meest verbluffende resultaten. Grazette gebruikt alleen goed gedocumenteerde ingrediënten van zowel de natuur als de wetenschap! Uiteraard met de grootste aandacht voor een duurzame ontwikkeling, voor zowel mens als planeet.

  • Het woord “Mizani” komt oorspronkelijk uit het Swahilisch, wat staat voor balans. De verzorgende formule van elk Mizani product, zorgt ervoor dat je haar en de schoonheid daarvan volledig in balans is.

    In 1991 debuteerde Mizani op de markt met toen 9 producten in het assortiment, die exclusief voor kapperssalons bestemd waren. Uiteindelijk werd het merk overgenomen door L’Oreal en maakt nu nog steeds deel uit van de L’Oreal Group!

    Het merk is gespecialiseerd in kroeshaar en zeer krullend haar. Zelfs de meest weerbarstige krullen krijg je weer onder controle. Met aanvullend styling, treatments of haarserums zorg je voor een perfecte look, super gezond haar en controle over krullen!

  • Een goede werkomgeving is de basis voor goede resultaten. Op zoek naar een professionele inrichting of een basisset van professionele apparaten? Beox groepeert professionele materialen, salonmeubilair en electro tegen permanent lage prijzen, zonder kwaliteitsverlies. Een goede investering voor wie het juiste materiaal voor de juiste prijs wil.

  • Ultron staat synoniem voor hoogtechnologische design, doordachte ergonomie en een professioneel gebruikscomfort. Gekend voor de continue introductie van innovatieve producten, staat Ultron garant voor elektrische toestellen die voldoen aan de hoge verwachtingen van professionele kappers. Van keramische straightener over handige haardrogers tot een droogkap met ionentechnologie: Ultron is een label voor kwaliteit.

  • Redken is een gevestigd en geliefd Amerikaans haarverzorgingsmerk en is opgericht door kapper/scheikundige Jheri Redding en actrice/model Paula Kent wat leidde tot de naam Redken. Door de scheikundige kennis achter Redken pioneerde zij op het gebied van van innoverende beautyproducten. Om irritatie van de hoofdhuid te verminderen kwam Redken als eerste op de markt met PH gebalanceerde haarproducten. Maar ook op het gebied van proteïne producten waren de producten van Redken baanbrekend. Redken is vernieuwend en met meer dan 15 verschillende productlijnen is er voor elk haartype en voor elk haarprobleem een product te vinden die daar perfect bij past!

  • J Beverly Hills is ontwikkeld door Juan Juan, een bekend en gerespecteerd stylist in de Amerikaanse entertainmentindustrie en tevens oprichter van de Juan Juan Salon in Beverly Hills. Tot zijn clientèle behoren allerlei beroemde acteurs en actrices, zoals Sandra Bullock en Brad Pitt.

    De luxe en complete lijn van J Beverly Hills bestaat uit een zeer compleet assortiment reinigings-, verzorgings-, styling- en finishing-producten, een speciale lijn voor mannen en een kleurlijn met 88 kleuren.

  • Er is niets in de wereld zoals de schoonheid van gezond haar. Haar vitaliteit, kleur en glans laten een kamer oplichten. Joico heeft een naam voor deze opmerkelijke energie. Zij noemen het “Joi”. Joi is de kern van alles wat zij doen.

    De producten van Joico zijn ontworpen om het haar terug te laten keren naar haar sterkste, gezondste en stralendste staat, met ieder gebruik. “The joi of healthy hair” is meer dan alleen een belofte, het is een garantie.

  • Met slechts $700 lanceerde Paul Mitchell een nieuw, revolutionair verzorgingssysteem in de vorm van twee shampoo’s en een conditioner. De zogehete Shampoo One, Shampoo Two en The Conditioner. Inmiddels heeft het merk in de loop der jaren vele verschillende producten ontwikkeld waarvan enkele zelfs prijzen hebben gewonnen. Daarnaast is het ontwikkelen van haarverzorgingsproducten van de hoogste kwaliteit niet genoeg voor het merk, daarom was het Paul Mitchell dat zich als één van de eerste openlijk verzetten tegen het testen van producten op dieren. Vandaag de dag is dit nog altijd een van de peilers van het merk.

  • Over de hele wereld draagt Panasonic haar mission statement, “A Better Life, A Better World” uit en bieden zij oplossingen en producten die hierop aansluiten.

  • Het doel van Sweet Bunny Hare is om een beweging te creëren die meisjes overal ter wereld in staat stelt mooi te zijn, plezier te hebben en uiteindelijk de gelukkigste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd werken zij samen met non-profitorganisaties om jonge meisjes voor te lichten over hun borstgezondheid en steun te bieden aan vrouwen met borstkanker.
     
    Sweet Bunny Hare neemt haar creaties heel serieus. Je mag er zeker van zijn dat er een hoop onderzoek, moeite en liefde wordt gestopt in alles wat zij doen. Zij zijn er 100% zeker van dat hun vitamineproducten voor het haar, elke concurrent verslaan die je in de winkels kunt vinden, op het gebied van smaak, geur, kwaliteit van ingrediënten en natuurlijk schattigheid!

Knipengoshop.nl is de best beoordeelde haarproducten webshop van Nederland!

  • Uitstekend
  • 9.6 van 10 gebaseerd op 4.133 beoordelingen

Best verkochte producten

  • StyleSign Lagoom Jam

    Goldwell StyleSign Lagoom Jam is een hydro gel die gedurende dag het haar in het gewenste model

  • StyleSign Creative Texture Roughman

    Goldwell StyleSign Creative Texture Roughman is een sterke crèmige pasta met een matte f

  • Color Brush, Large

    De Sebastian Color Brush Large vergemakkelijkt het kleuren van het haar, dankzij het brede borsteltj

  • StyleSign Creative Texture Superego

    Als je haar maar goed zit…dat is gegarandeerd met Goldwell StyleSing Superego! Deze

  • Color Bowl

    De Sebastian Color Bowl is een handig verfbakje met maatverdeling ten behoeve van onze verschille

Recente beoordelingen

3904 products

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Van hoog naar laag sorteren

Knipengoshop.nl is de best beoordeelde haarproducten webshop van Nederland!

  • Uitstekend
  • 9.6 van 10 gebaseerd op 4.133 beoordelingen

3904 products

per pagina
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Van hoog naar laag sorteren