Ontvang 15% EXTRA korting op jouw bestelling!*
Gebruik bij het afrekenen de code: BLACKFRIDAY18*m.u.v. Steampod en Lagoom Jam. Actie loopt t/m 25 nov. Niet geldig i.c.m. andere acties.
+
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Altijd scherpe prijzen
  • Gratis thuisbezorgd vanaf €35,-
  • Betaal achteraf met Afterpay

Paul Mitchell

Paul Mitchell

Met slechts $700 lanceerde Paul Mitchell een nieuw, revolutionair verzorgingssysteem in de vorm van twee shampoo’s en een conditioner. De zogehete Shampoo One, Shampoo Two en The Conditioner. Inmiddels heeft het merk in de loop der jaren vele verschillende producten ontwikkeld waarvan enkele zelfs prijzen hebben gewonnen. Daarnaast is het ontwikkelen van haarverzorgingsproducten van de hoogste kwaliteit niet genoeg voor het merk, daarom was het Paul Mitchell dat zich als één van de eerste openlijk verzetten tegen het testen van producten op dieren. Vandaag de dag is dit nog altijd een van de peilers van het merk.

Er komen geen producten overeen met de selectie.

Met slechts $700 lanceerde Paul Mitchell een nieuw, revolutionair verzorgingssysteem in de vorm van twee shampoo’s en een conditioner. De zogehete Shampoo One, Shampoo Two en The Conditioner. Inmiddels heeft het merk in de loop der jaren vele verschillende producten ontwikkeld waarvan enkele zelfs prijzen hebben gewonnen. Daarnaast is het ontwikkelen van haarverzorgingsproducten van de hoogste kwaliteit niet genoeg voor het merk, daarom was het Paul Mitchell dat zich als één van de eerste openlijk verzetten tegen het testen van producten op dieren. Vandaag de dag is dit nog altijd een van de peilers van het merk.